Taz Man Ian Blog
otterpaul:

Woofalicious

otterpaul:

Woofalicious

fuckyeaimgay:
adonisarchive:

Will Grant

adonisarchive:

Will Grant

betabros:

Yeah, you like my bulgy body, don’t you boy?  You like making me happy?  You like looking up & seeing my smile don’t you?  Yeah?  What you gonna do this weekend to make me happy boy?  Yeah, that sounds good.  Maybe something else, too, huh?  Yeah.  Look up here, boy.  That’s good.  Eyes on the prize, boy.  You wanna make me happy?  Yeah, what else can you do to make the Man happy, boy?  That’s a good idea too.  Yeah, I know it’s hard, with how much you work, but I got shit to do too right?  I don’t look like this from sitting around boy.  You need to keep me happy so I can keep looking like this & enjoying my life boy.  You gotta keep your priorities straight right?  Yeah, run your face over that nice, big, fat bulge boy.  You love that don’t you?  You worship that.  I’m gonna be enjoying that big dick this weekend boy, & I need you to get shit done for me so I got time to enjoy it.  Yeah, you want my big dick to be happy, don’t you boy?  That’s right.  What else can you do boy?  You wanna buy me a present?  Pay for some of the shit I got lined up?  Yeah, that’s a good boy.  You’ll be happy.  All right, why don’t you go get started on my dinner, boy.  I’m gonna go take a little nap, & then while I eat we can set your schedule for the weekend.  That’s good.  Say thank you, boy.

betabros:

Yeah, you like my bulgy body, don’t you boy?  You like making me happy?  You like looking up & seeing my smile don’t you?  Yeah?  What you gonna do this weekend to make me happy boy?  Yeah, that sounds good.  Maybe something else, too, huh?  Yeah.  Look up here, boy.  That’s good.  Eyes on the prize, boy.  You wanna make me happy?  Yeah, what else can you do to make the Man happy, boy?  That’s a good idea too.  Yeah, I know it’s hard, with how much you work, but I got shit to do too right?  I don’t look like this from sitting around boy.  You need to keep me happy so I can keep looking like this & enjoying my life boy.  You gotta keep your priorities straight right?  Yeah, run your face over that nice, big, fat bulge boy.  You love that don’t you?  You worship that.  I’m gonna be enjoying that big dick this weekend boy, & I need you to get shit done for me so I got time to enjoy it.  Yeah, you want my big dick to be happy, don’t you boy?  That’s right.  What else can you do boy?  You wanna buy me a present?  Pay for some of the shit I got lined up?  Yeah, that’s a good boy.  You’ll be happy.  All right, why don’t you go get started on my dinner, boy.  I’m gonna go take a little nap, & then while I eat we can set your schedule for the weekend.  That’s good.  Say thank you, boy.

manly-brutes:

manly-brutes.tumblr.com

manly-brutes:

manly-brutes.tumblr.com

dirtyguystogo:

Dirty Guys To Go